Cunsiglii di mantenimentu di pavimenti in vinile omogeneu di Giqiu

U pavimentu in vinile omogeneu Giqiu hè statu trattatu senza cera.Dopu chì a custruzzione è a pulizia hè finita, pò esse usata direttamente.In più di u mantenimentu necessariu durante l'usu, u pavimentu permeable omogeneu deve ancu esse usatu in certi picculi dettagli in u travagliu è a vita di ogni ghjornu.

Considerazioni
1. Ogni tipu di terra in terra deve esse eliminata in u tempu.
2. Hè assolutamente pruibitu di mullassi u pianu in acqua.Ancu se qualchi fioritudine chì anu una cluoggia impericità a porca d'acqua per tagliata a fonte d'acqua (cum'è u pianu Dreni, Vale d'acqua, Etc.) Affettanu seriu in acqua.Aduprate una macchina di aspirazione d'acqua per succhiare u fucile in u tempu durante u prucessu di pulizia.
3. U periodu di mantenimentu deve esse accurtatu per i lochi cù un grande trafficu è a ghjente, è u numeru di tempi di cera di alta forza a cera di superficie di alta forza.
4. Hè assolutamente pruibitu d'utilizà strumenti di pulizia duri è grossi (cum'è bola di filu d'acciaio, pads di scorritura, etc.).L'uggetti affilati chì chjappà in u pavimentu di vinile omogeneu di Giqiu deve esse impeditu.
5. Hè megliu mette un pad di pede à l'entrata di un locu publicu cù un altu flussu di persone per prevene a terra, a sabbia, etc.

(1) Pulite è mantene u pavimentu dopu a stallazione / prima di l'usu
1. Pulisci a polvera è i detriti nantu à a superficia di u pianu prima.
2. Dopu avè lavatu cù l'acqua pulita, asciuttu, pò esse usatu direttamente senza cera.
Strumenti: Broom è MOP

(2) Pulizia è mantenimentu di ogni ghjornu
1. Push dust o vacuum cleaner à vacuum.(Asciugà u mop è spinghje a polvera, o aspira cù un aspiratore.)
2. Mopping umida.(Dilute cù pavimentu neutru 1:20 cù acqua, è mop u pianu cun un mop semi-umida.) Se necessariu, pudete ancu aduprà una mala di metta per pulisce.
Strumenti: spinta di polvera, mop, aspiratore, pulitore

(3) Pulizia è mantenimentu regulare
1. Push dust o vacuum cleaner à vacuum.
2. Cleaner di u pavimentu neutru diluitu cù l'acqua à 1:20, scorri u pianu o cooperendu cù una macchina di politica di bassa è di pulita à a velocità
Strumenti: spinta di polvera, smerigliatrice di terra, discu rossu di macinazione, aspiratore d'acqua, pulitore

(4) Trattamentu di rinnuvamentu cumpletu
1. Push dust o vacuum cleaner à vacuum.
2. Dilute cù l'acqua forte di dewaxing 1: 10 è sparghje in modu uniforme nantu à a terra, aspittà per 5-10 minuti, pulizziari è dewax à bassu vitezza cù una machina di scrubbing di pavimentu è pad di grinding rossu.Aduprate una macchina di aspirazione di l'acqua per aspirà l'acqua in u tempu.
3. Lavate cù acqua pulita è asciugate finu à chì ùn ci hè micca detergente residuale in u pianu.
4. 1-2 strati di cera di superficia d'alta resistenza o revestimentu di poliuretane.
5. S'è ci sò parechji scazzani nantu à u pianu originale, utilizate un pianu di scrubbing è un sandpaper fini à u pianu à a bassa velocità di a capa di a superficia è di prestazione di u pulitu .Dopu u pulitu in generale, usa una macchina di pulitura di bassa velocità cù un discu di abrasiva rossa per u pulitu di bassa velocità.Lavate cù l'acqua pulita è blot secca finu à chì ùn ci hè micca detergente restante in u pianu.1-2 strati d'alta forza di cera di superficie o un revestimentu poliuretanu.
Strumenti: spinta di polvera, smerigliatrice, discu abrasiu rossu, assorbitore d'acqua, pulitore, cera di superficia d'alta resistenza o carta vetrata di poliuretano

(5) Trattamentu di terra speciale
1. Manche di grassu: Per i macchi d'oliu lucali, pour a suluzione di stock di u degreaser à l'acqua direttamente nantu à una spugna per asciugà;per grandi spazii di macchie d'oliu, dilute u sgrassante à l'acqua in una proporzione di 1: 10, è poi pulite cù una mopping machine è un pad di grinding rossu à bassa velocità.
2. Stampa offset nera: aduprate un agentu di pulizia cù una macchina di lucidatura di bassa velocità è un pad di lucidatura bianca per pulisce.Per una stampa offset nera longa, pudete versà u forte remover offset neru direttamente nantu à a tovagliola è asciugà.
3. Gum o chewing gum: Aduprate un remover di cola forte prufessiunale per versà direttamente nantu à a spugna è sguassate.
Pulitore: sgrassante a base d'acqua, detergente, rimozione forte di stampa offset nera, rimozione di colla forte.


Tempu di post: 20-Jan-2021