Cumu caccià a cola nantu à u pavimentu di plastica PVC?

nutizie (1)

Cumu caccià a cola nantu à u pianu chì ùn hà micca guaritu prima?

Rag: Hè megliu pulisce prima chì a cola sia secca è solidificata.À questu tempu, a cola hè liquida.Bastamente hè pulita dopu l'usu o sguassate cù un pannu, è poi sguassate a cola restante.

Alcohol: A cola nantu à u pianu ùn hà micca solidificatu o hà una forma appiccicosa.Ùn pò esse risolta cù un rag solu.Pudete aduprà un disolvente cum'è l'alcoolu per pulizziari, è poi sciacquate cù l'acqua per sguassà.

Cumu caccià a cola solidificata nantu à u pianu?

Cuteddi: Una volta chì a cola s'hè solidificata, hè più difficiuli di sguassà.Se vulete usà arnesi affilati o culteddi per sguassà, duvete sguassate cun delicatezza, altrimente dannu facilmente a superficia di u pianu.

Secadoru di capelli: Se a cola si ferma à u pianu cun una grande zona è hè solidificatu, hè cunsigliatu d'utilizà un secadoru per riscaldallu.Lasciate chì a cola si stende cù u riscaldamentu, è dopu aduprate un cuteddu per sguassà assai facilmente è efficace.

Agente di pulizia speciale: Ci hè un pruduttu nantu à u mercatu chì hè specializatu in a rimozione di cola nantu à u pianu.Pudete cumprà stu agente di pulizia prufessiunale, è dopu seguità i passi per sguassà e tracce di cola.

Acetone: L'acetone hè un bonu liquidu per sguassà a cola.Solu una piccula quantità di acetone hè necessariu per sguassà rapidamente u residu di cola.In ogni casu, l'acetone ùn deve micca direttamente cuntattate cù a pelle, l'ochji è e vie respiratorie, altrimenti ci sarà risicu di avvelenamentu agutu.

nutizie (2)Oliu di asciugatura faciale: Spread uniformly the facial wiping oil or glycerin chì avemu abitualmente aduprate nantu à e tracce di cola, è dopu aspettate chì si idrata un pocu è aduprà e vostre unghie per sguassà e parti chì ponu esse eliminati, è sguassate u restu cù un bagnatu. asciugamani.


Tempu di post: 12-mar-2021