Precauzioni per mantene a lucentezza di u pavimentu di plastica PVC

U pavimentu di pavimentu di plastica PVC hè largamente utilizatu in i lochi cummirciali è residenziali, chì aumenta u livellu di scena è a struttura spaziale.In ogni casu, sè vo vulete mantene u pianu elasticu luminoso è bellu per un bellu pezzu, duvete fà queste cose in u prucessu di usu.

Mantene pulita

Ùn aduprate micca palle di pulizia o culteddi per pulizziari u pavimentu di plastica PVC per impediscenu di graffià u pianu;ùn mette micca l'uggetti sharp.

pfk (2)

Impedisce u dannu di i cigarette butts

A classificazione di u focu di u pianu resistente hè B1, ma ùn significa micca chì u pianu ùn serà micca brusgiatu da pirotecnia.Per quessa, durante l'usu, ùn mette micca i mozzi di sigaretta ardenti, bobine di mosquito, ferri caricati, è oggetti di metalli à alta temperatura direttamente nantu à u pianu per prevene danni à u pianu.

pfk (3)

Impedisce i graffii nantu à l'articuli trasportati 

Quandu si move l'uggetti nantu à u pavimentu elasticu, soprattuttu quandu ci sò oggetti metallichi affilati in u fondu, ùn trascinate micca nantu à u pianu, è alzate per impediscenu di graffià u pianu.

pfk (4)

Mantenimentu regulare di pavimenti in PVC A pulizia di pavimenti in PVC deve esse pulita cù detergenti neutri.

Ùn aduprate micca detergenti acidi o alkali forti.Fate un travagliu regulare di pulizia è mantenimentu;Aduprate una mopa ligeramente umida per pulisce u pavimentu in u mantenimentu di ogni ghjornu.Sè pussibule, aduprate regularmente l'acqua di cera adattata.Eseguite cera è lucidatura.

pfk (5)

Evite l'accumulazione prolongata d'acqua

Evite una grande quantità di acqua stagnante chì stà nantu à a superficia di u pianu per un bellu pezzu.

Se u pianu resiliente hè immersa in u pianu per un bellu pezzu, l'acqua accumulata pò filtrà sottu à u pianu da u locu induve l'articuli ùn sò micca stretti, facendu chì u pianu si funnu è perde a so forza cohesive, risultatu in u prublema di u pianu di u pianu. .

pfk (1)

 

 


Tempu di Postu: Apr-28-2021