Cumpetenze di u culore di u pavimentu in PVC per e case di cura

L'anziani sò un gruppu svantaghju in a sucità, è a dicurazione di e so residenze deve esse adattatu à e caratteristiche fisiche è psicologiche di l'anziani per creà un ambiente di vita còmode, elegante, simplice è cunvene cù una individualità eccezziunale.

U pianu adattatu per l'anziani deve esse micca slip, non riflettivu, micca tossicu, stabile, è faciule di pulisce.In cunsiderà chì a cosa più impurtante in u spaziu di vita hè a sicurità è u cunfortu, e più infermiera avà aduprate u pavore di PvC è Humogenei Homogenei.

Paghjola di pavimentu pavimentu di u pavimentu à a cumpetenza di i casi di infermiera1 

In termini di u culore scontru di u pianu è l'anziani sò ancu sfarenti da altre gruppi d'età.U culore di u pianu di PVC è u spaziu in e case di cura ùn deve micca esse troppu esagerate è splendidi, ma duverebbe esse suave è stabile.

 A cumpetenza di u culore di pavimentu PVC per e case di infermiera2

In u Generale, u pianu PVC è u spaziu generale di e case infermiera deve avè assai purtuosu softru subbi più quant'è pussibule, perchè i culori più bassi facenu in più l'ochji.

 Paghjola di pavimentu pavone di u culore di u pianu per e case di infermiera3

Per evitenze più culori luminosi, ma ancu attente micca i culori scuri, hè megliu da aduprà culori luminosi è mossi è caffè bei adattati per l'anziani.

 Paghjolu Paghjolu di u Paghjolu di u Paghjolu per l'abilità di l'infermiera4

Paghjola di pavimentu pavoritu di u pavimentu à a cumpetenza in i casali di l'infermiera


Tempu di post: 22-mar-2021