I trè punti principali per distingue a qualità di pavimenti in PVC homogeni

Perchè avè una differenza di qualità è prezzu per u pavimentu di vinile homogeni?

newsfg (1)

newsfg (2)

1.Pesu pavimentu PVC hè principarmenti fattu di materiale di polyvinyl chloride, ci sarà una piccula quantità di materiale petra (carbonate di calcium);u cuntenutu di u polu di petra affettarà u pesu di u pavimentu di PVC, ma diventerà un malintesi per i clienti chì capiscenu u pavimentu di PVC: u più pesante u pianu, u megliu u pianu;per u pavimentu PVC trasparente homogeneu, u più liggeru u pesu di u pianu, u megliu a qualità di u pianu;u rapportu di pesu di u materiale PVC hè assai più liggeru, è u più pesante u pianu, u più u cuntenutu di polvere di petra o altri materiali.Se u cuntenutu di u materiale PVC hè insufficiente, a qualità di u pavimentu di PVC ùn pò esse garantitu;u pesu di u pianu hè un aspettu intuitivu chì pò distingue a qualità di u pavimentu di PVC.

2. Prutezzione di l'ambiente è micca tossicu A materia prima principale per a produzzione di pavimenti permeable omogenei hè un materiale di clorur di polivinile novu.Clorur di polivinile hè una risorsa rinnuvevule micca tossica è ecologica.Pò esse usatu in vasellame, sacchetti di tubi di infusione medica, scatuli di imballaggio alimentari, etc., per quessa, ùn hè micca bisognu di preoccupassi di questu puntu nantu à a prutezzione di l'ambiente. U cumpunente principale di u filler hè a polvere di petra naturale, è ùn cuntene micca. elementi ripetitivi dopu a prova da l'autorità naziunale.Hè un novu tipu di materiale di decorazione di pavimentu verde è ecologicu.U plastificante utilizatu hè un plastificante non ftalicu.U cuntenutu di formaldeide di u pavimentu in vinile omogeneu hè basicamente zero dopu a prova standard SGS EU.

3. Resistenza à l'usura U gradu di resistenza à l'usura di i materiali di u pavimentu hè divisu in quattru gradi: T, P, M, F, trà quale u gradu T hè u più altu, è u gradu di resistenza à l'usura di e tile ceramiche chì avemu familiarizatu hè u gradu T. pavimentu permeable hè un pavimentu PVC fattu di granulation high-tech è alta temperatura è trasfurmazioni di alta pressione, è a so resistenza à l'abrasione hà righjuntu u più altu livellu di T. À mezu à i materiali tradiziunali di u pavimentu, i pavimenti laminati resistenti à l'usura sò solu u gradu M.A granulazione high-tech è i metudi di trasfurmazioni à alta temperatura è alta pressione assicuranu cumplettamente l'eccellente resistenza à l'usura di i materiali di u pavimentu.U disignu hè previstu per esse 10-20 anni.Dopu à i trattamenti di rinnuvamentu di cera, macinazione, lucidatura è cera, pò ghjunghje à un tempu più longu.A causa di a so super resistenza à l'abrasione, i pavimenti trasparenti omogeni sò diventati sempre più populari in ospedali, scole, edifici di uffici, centri commerciali, supermercati, è altri posti induve u flussu di persone penetra.

newsfg (3)


Tempu di post: 12-mar-2021