Prublemi cumuni di installazione di pavimentu in PVC!

I pavimenti in PVC sò diventati un novu materiale di custruzzione pupulare in u mercatu. Tuttavia, una custruzzione impropia durante u prucessu di stesa averà un grande impattu annantu à l'effettu generale. Eccu alcuni prublemi cumuni chì aiutanu à allargà l'efficacia di u vostru pavimentu in PVC. Vita di serviziu.

newghfdfg (1) newghfdfg (2)

Prima, u pavimentu di cimentu hè statu finitu in menu di trè mesi, o ancu se hè statu finitu per trè mesi, e porte è e finestre di a stanza eranu chjose, ermetiche, senza ventilazione, è umidità eccessiva. In questu casu, u pavimentu in PVC sarà postu per un tempu più longu, apparisce u fenomenu di arching o cracking di i giunti.

Dopu, quandu pavimentate u pavimentu in PVC, u spaziu di espansione in ogni puntu hè menu di 1 cm, soprattuttu quandu pavimentate a porta, l'angulu è a parte nascosta, si stima à pocu pressu chì u spaziu di espansione o a tavula di sega ùn sò micca uniformi, chì ogni parte di u pavimentu cuntatta l'ughjettu fissu. Finchè ogni parte di u pavimentu hè in cuntattu cù l'ughjettu fissu, ci serà una forza è una forza di reazione, chì saranu parzialmente o cumpletamente arcuate. In i casi severi, l'articuli saranu cracked o deformati.

newghfdfg (3)

U terzu, dopu chì u pavimentu in PVC sia pavimentatu, ùn entrerà micca in stanza per parechji mesi, è e porte è e finestre seranu chjose per un bellu pezzu per impedisce chì l'aria interiore scorra è l'umidità ùn basta. In particulare in l'invernu è l'estate, u "bordu stufatu" in questu ambiente hè propensu à arcu è cracking.

newghfdfg (4)

Quartu, prima di u pavimentu in PVC, ancu se a stanza di riscaldamentu geotermicu hà fattu esperimenti di riscaldamentu, perchè l'unità di costruzione geotermica ùn hà micca righjuntu a temperatura più alta o osservatu continuamente u cambiamentu di temperatura di u terrenu per cunsignà u travagliu prima o risparmià soldi, si hè fermatu quandu u a temperatura di u terrenu hè diventata dispunibile. In l'esperimentu, in questu modu, una grande quantità di umidità è aria calda ùn sò micca stati emessi. Dopu chì a lastra di u pavimentu hè stata pavimentata, una volta chì u calore hè statu furnitu di novu, l'umidità è l'umidità chì ùn pudianu micca esse emesse aumentavanu bruscamente. O ancu se un esperimentu cumpletu hè statu fattu, a temperatura geotermica ùn hà micca aumentatu gradualmente dopu a pavimentazione, ma hè aumentata una volta à u locu. In questu modu, l'umidità, l'umidità è u calore generatu aumentendu a temperatura à a temperatura limite troppu rapidamente è rapidamente causeranu u pavimentu à bolle.

Quintu, quandu pavimentava u pavimentu in PVC, per ritruvà u pianu, u pavimentatore ùn hà micca seguitu l'istruzzioni per pavimentà è mantene u pavimentu. Soprattuttu quandu u pavimentu hè statu pulitu, i ghjunti di u pavimentu sò stati inundati o i ghjunti sò stati spessu bagnati, resultendu in crepe è bordi in i giunti. E corne sò armate.

newghfdfg (5)Sestu, in pavimentazione invernale, per via di l'assorbimentu d'acqua aumentatu di u pavimentu è di l'espansione termica è di a cuntrazione di u pavimentu in PVC, ùn ci hè micca un piazzamentu previstu di u pavimentu in a stanza di l'utente per più di 12 ore per l'adattazione di a temperatura è "scongelamentu è u svegliu ", cusì u pianu serà postu per un periudu di tempu. , causanu prublemi. Quandu si pavimenta, i tappetini ùn sò micca scalculati è laminati, soprattuttu i ghjunti di i tappeti ùn sò micca stati cumpletamente sigillati cun nastru adesivu, affinchì l'umidità possi fughje da un locu. In questu casu, o e cuciture eranu incrinate, o l'anguli eranu bollenti o deformati. . Questa hè a causa più cumuna è più probabile.

newghfdfg (6)


Tempu di posta: Mar-19-2021