Processu d'installazione di pavimentu in PVC anti-staticu

Installation process of anti-static PVC floor----

1. Pulite u tarrenu è truvate a linea centrale: Prima, pulite a scoria di u tarrenu, è poi truvate u centru di a stanza cù un attrezzu di misurazione, disegnate a linea centrale trasversale, è dumandate à a linea trasversale di esse divisa in modu verticale.

2. Posa una lamina di ramu (o foglia d'aluminiu) reta 100cm * 100cm; a. Incolla strisce di foglia di rame in terra secondu a dimensione specificata per furmà una maglia. L'intersezzione di a lamina di rame deve esse ligata cù una colla cunduttiva per assicurà a cunduzione trà e lamine di rame; b. Almenu quattru punti per 100 metri quadrati in a rete di foglia di rame incollata sò cunnessi à u filu di messa à terra.

Installation process of anti-static PVC floor

3. Stendu u pianu: a. Aduprate un rascadore per spannà una parte di a colla cunduttiva in terra prima. A causa di a particularità di u materiale cunduttivu, si raccomanda di aduprà colla cunduttiva speciale; b. In u prucessu di posa u pavimentu, hè necessariu assicurà chì a lamina di rame passa sottu u pavimentu; c. Aduprate una torcia di saldatura per ammorbidisce l'elettrodu à alta temperatura è saldà u spaziu trà u pavimentu è u pavimentu; d. Tagliate a parte sporgente di l'elettrodu cù un cultellu per compie tutta a custruzzione di u terrenu; e. Durante u prucessu di custruzzione, un megohmmeter hè spessu adupratu per testà se a superficie di u pavimentu hè cunnessa à a lamina di rame. Se ùn ci hè micca una cunnessione, truvate u mutivu è incollatelu torna per assicurà chì a resistenza di a superficia di u pavimentu sia trà 106-109Ω. f. Dopu chì u pavimentu hè statu piazzatu, a superficie deve esse pulita.

4. Manutenzione: a. Ùn grattate micca u pavimentu cù oggetti duri taglienti è mantenite a superficie liscia; b. Quandu si pulisce u pavimentu, lavate cù un detergente neutru, risciacquate cun acqua è asciugate, poi applicate cera anti-statica.


Tempu di posta: Jan-20-2021