Processu di installazione di u pavimentu di vinile omogeneu

Installation process of homogeneous vinyl floor

U pavimentu in PVC hè assai cumunu in a decorazione moderna di l'uffiziu, cù i vantaghji di impermeabilità, ignifughe, mute, ecc. I passi di posa di u pavimentu in PVC durante a decorazione sò i seguenti:
1. Versate a slurry mixta autolivellante nantu à u pavimentu di a custruzzione, scurrerà è nivellerà u tarrenu da solu. Se u spessore di cuncepimentu hè menu o uguale à 4 mm, hà bisognu di aduprà u raschiatore di denti speciale per raschjà leggermente.
2. Dopu questu, u persunale di a custruzzione duverà mette scarpi speziali è entrerà in u terrenu di a custruzzione. U cilindru d'aria speciale autolivellante deve esse adupratu per rotà delicatamente nantu à a superficie autonivellante per liberà l'aria mischiata in u mischju, in modo da evità a superficie bolla marcata è a differenza di altezza di l'interfaccia.
3. Per piacè chjude u situ subitu dopu à a fine di a custruzzione, pruibite a caminata in 5 ore, evitate a collisione di oggetti pesanti in 10 ore, è mette u pavimentu in PVC dopu 24 ore.
4. In a custruzzione invernale, u pavimentu serà postu 48-72 ore dopu a custruzzione autonivellante.
5. S'ellu hè necessariu di finisce di lucidà l'autolivellante, deve esse realizatu dopu chì u cimentu autolivellante sia completamente asciuttu.

Ispezzione di e cundizioni di custruzzione
1. Aduprate un metru di temperatura è umidità per rilevà a temperatura è l'umidità. A temperatura interna è a temperatura superficiale duveranu esse 15 ℃, invece di a custruzzione sottu à 5 ℃ è sopra 30 ℃. L'umidità relativa di l'aria adatta per a custruzzioni serà trà 20% è 75%.
2. U cuntenutu di umidità di u parcorsu di basa serà testatu da u tester di cuntenutu di umidità, è u cuntenutu di umidità di u parcorsu di basa serà menu di 3%.
3. A forza di u parcorsu di basa ùn serà micca più bassa di l'esigenza di a forza concreta C-20, altrimenti serà aduttata una autonivellazione adatta per rinfurzà a forza.
4. U risultatu di a prova cù u tester di durezza deve esse chì a durezza superficiale di u parcorsu di basa ùn deve esse menu di 1,2 MPa.
5. Per a custruzzione di materiali di u pavimentu, a disegualità di u percorsu di basa serà menu di 2mm in un bordu drittu di 2m, altrimente, una autonivelazione propria serà aduttata per u livellamentu.

Pulizia di a superficia
1. Aduprate un macinatore di pavimentu cù più di 1000 watt è pezzi di macinatura adatti per lucidà u pavimentu in tuttu, rimuovere vernice, colla è altri residui, rigonfii è terreni sciolti, è u terrenu viotu deve esse ancu cacciatu.
2. U pavimentu deve esse aspiratu è pulitu cù un aspiratore industriale di micca menu di 2000 Watt.
3. Per e crepe in u pavimentu, i rinforzanti in acciaio inox è l'adesivo impermeabile in poliuretanu ponu esse aduprati per pavimentà sabbia di quarzu nantu à a superficie per a riparazione.

Custruzzione di l'agente d'interfaccia
1. U parcorsu di basa assorbente, cume u calcestruzzu, u mortaiu di cimentu è u stratu di livellamentu, serà sigillatu è innestatu cù agente di trattamentu d'interfaccia multiusu è acqua à un raportu di 1: 1.
2. Per u percorsu di basa micca assorbente, cume piastrelle di ceramica, terrazzo, marmaru, ecc., Si consiglia di aduprà un agente di trattamentu di interfaccia densa per u fondu.
3. Se u cuntenutu di umidità di u parcorsu di basa hè troppu altu (> 3%) è a custruzzione deve esse effettuata immediatamente, l'agente di trattamentu di l'interfaccia epossidica pò esse adupratu per u trattamentu di primura, a condizione chì l'umidità di u parcorsu di basa sia micca più di 8%.
4. L'agentu di trattamentu d'interfaccia hè statu appiicatu uniformemente senza accumulazione di liquidu evidente. Dopu chì a superficia di l'agente di trattamentu d'interfaccia sia asciutta à l'aria, a prossima custruzzioni autonivellante pò esse effettuata.

Rapportu autonivellante
1. Versate un pacchettu di autolivellazione in u seccu di mischju pienu d'acqua limpida secondu u rapportu di cimentu d'acqua specificatu, è versate è mischjà in listessu tempu.
2. Per assicurà ancu un mischju autonivellante, hè necessariu aduprà un trapanu elettricu à alta potenza, à bassa velocità cù un miscelatore speciale per mischjà.
3.S tirà à una slurry uniforme senza agglutinà, lascià stà è maturà per circa 3 minuti, è rimesculà dinò brevemente.
4. A quantità d'acqua aghjunta serà in stretta cunfurmità cù u raportu di cimentu d'acqua (per piacè riferitevi à l'istruzzioni currispundenti di autonivellazione). Troppu poca acqua influenzerà a fluidità, troppu riduce a forza dopu a curazione.

Custruzzione autonivellante
1. Versate a slurry mixta autolivellante nantu à u pavimentu di a custruzzione, scurrerà è nivellerà u tarrenu da solu. Se u spessore di cuncepimentu hè menu o uguale à 4 mm, hà bisognu di aduprà u raschiatore di denti speciale per raschjà leggermente.
2. Dopu, u persunale di a custruzzione duverà mette scarpi spicciati, entra in u terrenu di a custruzzione, aduprà u cilindru d'aria speciale autolivellante per rotà delicatamente nantu à a superficie autonivellante, liberà l'aria mischiata in u mischju, è evità a bolla pockmarked superficie è l'interfaccia differenza d'altitudine.
3. Si prega di chjude u situ subitu dopu à a fine di a custruzzione, ùn marchjà micca in 5 ore, evità un impattu di oggetti pesanti in 10 ore, è piantà u pavimentu dopu à 24 ore.
4. In a custruzzione invernale, u pavimentu serà postu 48 ore dopu a custruzzione autonivellante.
5. S'ellu hè necessariu di finisce di lucidà l'autolivellamentu, deve esse effettuatu 12 ore dopu a custruzzione autolivellante.

Pre pavimentazione
1. Sia a bobina sia i materiali di bloccu seranu posti nantu à u situ per più di 24 ore per ristabilisce a memoria di i materiali è mantene a temperatura in accordu cù u situ di custruzzione.
2. Aduprate u dispositivu speciale di tagliu per taglià è pulisce u bordu grezzu di a bobina.
3. Quandu si ponenu blocchi, ùn deve esse micca unione trà dui blocchi.
4. Quandu si ponenu materiali arrotulati, a sovrapposizione di dui pezzi di materiali serà tagliata per sovrapposizione, chì hè generalmente necessaria per sovrapposizione di 3 cm. Attenti à tene un cultellu tagliatu.

Incollatura
1. Sceglite a rascia adatta è u raschiatore di gomma per u pavimentu secondu a relazione currispundente di e tavule di sustegnu in sta guida.
2. Quandu u materiale arrotulatu hè pavimentatu, a fine di u materiale arrotulatu sarà piegata. Prima pulite u pavimentu è a parte posteriore di u rotulu, è poi rascià a cola nantu à u pavimentu.
3. Quandu pavimentate u bloccu, per piacè girate u bloccu da u mezu à i dui lati, è puru pulite a superficie di u pianu è di u pavimentu è incollate cù colla.
4. Diversi adesivi averanu diverse esigenze in custruzzione. Per piacè riferitevi à l'istruzzioni currispondenti di u produttu per a custruzzione.

Posa è installazione
1. Dopu chì u pavimentu hè incollatu, prima spinghje è preme a superficie di u pavimentu cù un bloccu di legnu dolce per livellà è estrude l'aria.
2. Poi aduprate un rullinu d'acciaiu di 50 o 75 kg per rotulà u pavimentu di manera uniforme è tagliate u bordu deformatu di a giunzione à tempu.
3. L'eccessu di cola nantu à a superficia di u pavimentu deve esse asciugatu à tempu.
4. Dopu à 24 ore, mughjate è saldate torna.

Slotting
1. U slotting deve esse realizatu dopu chì a cola sia solidificata cumpletamente. Aduprate un slotter speciale per slot along the joint. Per fà l'impresa di saldatura, a fessura ùn deve penetrà in u fondu. Hè cunsigliatu chì a prufundità di slotting sia 2/3 di u spessore di u pavimentu.
2. À a fine induve u seamer ùn pò micca taglià, per piacè aduprate u seamer manuale per taglià à a listessa prufundità è larghezza.
3. Prima di saldà, a polvere residuale è i detriti in u solcu saranu rimossi.

Saldatura
1. Pistola di saldatura manuale o apparecchiature di saldatura automatica ponu esse aduprate per saldà.
2. A temperatura di a pistola di saldatura deve esse posta à circa 350 ℃.
3. Pulsà l'elettrodu in u solcu apertu à una velocità adatta di saldatura (per assicurà a fusione di l'elettrodu).
4. Quandu l'elettrodu hè mezu raffreddatu, aduprate u nivulatore di l'elettrodi o u cutter mensile per taglià à pocu pressu a zona induve l'elettrodu hè più altu ch'è u pianu di u pianu.
5. Quandu l'elettrodu hè cumpletamente raffreddatu, aduprate u nivellu di l'elettrodi o u cutter mensile per taglià a parte cunvexa restante di l'elettrodu.


Tempu di posta: Jan-20-2021