Prucessu di stallazione di pavimentu in vinile omogeneu

Prucessu di stallazione di pavimentu in vinile omogeneu

U pavimentu di PVC hè assai cumuni in a decorazione di l'uffiziu mudernu, cù i vantaghji di impermeabili, ignifughi, muti, etc.
1. Pour u mischju self leveling slurry nant'à u pianu di custruzzione, si scorri è livellu a terra da ellu stessu.Se u spessore di u disignu hè menu o uguale à 4 mm, ci vole à aduprà u rascatore di denti speciale per scrape ligeramente.
2. Dopu à quessa, u persunale di custruzzione mette nantu à i scarpi spiciali spiciali è entre in a terra di custruzzione.U cilindru d'aria autonivelante speciale deve esse usatu per rotolare delicatamente nantu à a superficia autolivellante per liberà l'aria mischjata in a mistura, in modu di evità a superficia di bolle pockmarked è a differenza d'altezza di l'interfaccia.
3. Per piacè chjude u situ subitu dopu à a fine di a custruzzione, pruibite di marchjà in l'ora di 5, evite a collisione di l'ughjettu pisanti in 10 ore, è mette u pavimentu di PVC dopu à 24 ore.
4. In a custruzzione di l'inguernu, u pianu deve esse stallatu 48-72 ore dopu à a custruzzione d'autonivelazione.
5. Se hè necessariu di finisce a lucidatura di l'auto leveling, deve esse realizatu dopu chì u cimentu auto leveling hè completamente seccu.

Ispezione di e cundizioni di custruzzione
1. Aduprate un metru di temperatura è umidità per detectà a temperatura è l'umidità.A temperatura interna è a temperatura di a superficia deve esse 15 ℃, invece di custruzzione sottu 5 ℃ è sopra 30 ℃.L'umidità relativa di l'aria adattata per a custruzzione deve esse trà 20% è 75%.
2. U cuntenutu di umidità di u cursu di basa deve esse pruvatu da u tester di cuntenutu di umidità, è u cuntenutu di umidità di u cursu di basa serà menu di 3%.
3. A forza di u cursu di basa ùn deve esse più bassu di l'esigenza di forza di béton C-20, altrimenti l'auto leveling adattatu deve esse aduttatu per rinfurzà a forza.
4. U risultatu di a prova cù tester di durezza deve esse chì a durezza di a superficia di u cursu base ùn deve esse menu di 1,2 MPa.
5. Per a custruzzione di i materiali di u pavimentu, l'irregularità di u corsu di basa deve esse menu di 2mm in 2m straight edge, altrimenti, l'autonivelamentu propiu deve esse aduttatu per u nivellu.

Pulizia di a superficia
1. Aduprate una macina di pavimentu cù più di 1000 watts è pezzi di grinding apprupriati per pulisce u pianu in tuttu, sguassate a pintura, a cola è altri residui, bulge and loose land, è a terra viota deve ancu esse eliminata.
2. U pianu deve esse aspiratu è puliti cun un aspiratore industriale di micca menu di 2000 Watts.
3. Per i cracks in u pianu, i stiffeners d'acciaio inox è l'adhesiu impermeable di poliuretano pò esse usatu per pavimentà a sabbia di quartz nantu à a superficia per a riparazione.

Custruzzione di l'agente di l'interfaccia
1. U cursu di basa assorbente, cum'è u cimentu, u mortar di cimentu è u nivellu di u nivellu, deve esse stampatu è primatu cù l'agentu di trattamentu di l'interfaccia multi-purpose è l'acqua in una proporzione di 1: 1.
2. Per u cursu di basa non assorbente, cum'è tile ceramica, terrazzo, marmura, etc., hè cunsigliatu per aduprà agenti di trattamentu d'interfaccia densu per u fondu.
3. Se u cuntenutu di umidità di u cursu di basa hè troppu altu (> 3%) è a custruzzione deve esse realizatu immediatamente, l'agentu di trattamentu di l'interfaccia epossidica pò esse usatu per u trattamentu di prima, sempre chì u cuntenutu di umidità di u cursu di basa hè micca più di 8%.
4. L'agente di trattamentu di l'interfaccia hè stata appiicata uniformemente senza accumulazione di liquidu evidenti.Dopu chì a superficia di l'agente di trattamentu di l'interfaccia hè secca à l'aria, a prossima custruzzione autonivelante pò esse realizata.

Rapportu di autolivellamentu
1. Pour un pacchettu di self leveling in u bucket di mischju pienu d'acqua chjara secondu u rapportu di cimentu d'acqua specificatu, è pour è mischjà à u stessu tempu.
2. In ordine per assicurà ancu self leveling mischjà, hè nicissariu à aduprà un altu putenza, trapanu elettricu bassu vitezza cù un mixer spiciali per mischjà.
3.S tir à un slurry uniformi senza caking, lasciate stallà è maturu per circa 3 minuti, è stir again briefly.
4. A quantità di l'acqua aghjuntu deve esse in stretta cunfurmità cù u rapportu di cimentu di l'acqua (per piacè riferite à l'istruzzioni d'autonivelazione currispundenti).Troppu pocu acqua affettarà a fluidità, troppu riduverà a forza dopu a cura.

Costruzione autolivellante
1. Pour u mischju self leveling slurry nant'à u pianu di custruzzione, si scorri è livellu a terra da ellu stessu.Se u spessore di u disignu hè menu o uguale à 4 mm, ci vole à aduprà u rascatore di denti speciale per scrape ligeramente.
2. Allora, u persunale di a custruzzione mette in calzature spiciali, entre in a terra di custruzzione, aduprate u cilindru d'aria speciale autonivelante per rotolare dolcemente nantu à a superficia autolivellante, liberate l'aria mischjata in a mistura, è evitendu a superficia è l'interfaccia di bubble pockmarked. differenza di altezza.
3. Per piacè chjude u situ subitu dopu à a fine di a custruzzione, ùn caminate micca in 5 ore, evitendu l'impattu di l'ughjettu pisanti in 10 ore, è mette u pianu dopu à 24 ore.
4. In a custruzzione di l'inguernu, u pianu deve esse stallatu 48 ore dopu à a custruzzione di l'autonivelazione.
5. Se hè necessariu di finisce a lucidatura di l'auto leveling, deve esse realizatu 12 ore dopu à a custruzzione self leveling.

Pre pavimentazione
1. I dui materiali di bobina è di bloccu sò posti nantu à u situ per più di 24 ore per restaurà a memoria di i materiali è mantene a temperatura coherente cù u situ di custruzzione.
2. Aduprà u dispusitivu trimming spiciali à cutà è pulizziari la riva rough di a bobina.
3. Quandu si mette blocchi, ùn deve esse micca joint trà dui blocchi.
4. Quandu si ponenu i materiali coiled, a superposizione di dui pezzi di materiali deve esse tagliata da a superposizione, chì hè in generale necessaria per superpose da 3cm.Prestate attenzione à mantene un cuteddu cuteddu.

Incolla
1. Selezziunate a cola appropritata è u scraper di gomma per u pianu secondu a relazione currispondente di e tavule di supportu in questa guida.
2. Quandu u materiale coiled hè pavimentatu, a fine di u materiale coiled deve esse plegata.Prima pulisce u pianu è u spinu di u rollu, è poi scrape a cola nantu à u pianu.
3. Quandu chjappà u bloccu, turnate u bloccu da u mità à i dui lati, è ancu pulisce a superficia di a terra è di u pianu è incolla cù cola.
4. Adesivi sfarenti averà diverse esigenze in a custruzzione.Per piacè riferite à l'istruzzioni di u produttu currispondente per a custruzione.

Posa è stallazione
1. Dopu chì u pianu hè incollatu, prima pressu è pressu a superficia di u pianu cun un bloccu di legnu dolce à livellu è estruisce l'aria.
2. Allora aduprate un roller d'acciaio di 50 o 75 kg per rotulà u pianu uniformemente è tagliate u bordu deformatu di l'articulazione in u tempu.
3. L'eccessu di cola nantu à a superficia di u pianu deve esse sguassatu in u tempu.
4. Dopu à 24 ore, tacca è salda di novu.

Slotting
1. U slotting deve esse realizatu dopu a cola hè soliva completamente.Aduprate un slotter speciale per chjappà longu l'articulazione.Per fà a ferma di saldatura, u slotting ùn si penetra micca u fondu.Hè cunsigliatu chì a prufundità di slotting sia 2/3 di u spessore di u pianu.
2. À a fine induve u coghju ùn pò micca cut, per piacè aduprà u cena manuale per tagliate a stessa prufundità è larghezza.
3. Prima di saldà, a polvera residuale è i detriti in u groove serà cacciatu.

Saldatura
1. Pistola di saldatura manuale o l'equipaggiu di saldatura autumàticu pò esse usatu per a saldatura.
2. A temperatura di a pistola di saldatura deve esse stabilitu à circa 350 ℃.
3. Press l'elettrodo in groove aperta à una velocità di saldatura propria (per assicurà a fusione di l'elettrodo).
4. Quandu l'elettrodu hè mezzu rinfriscatu, aduprate l'elettrodu leveler o cutter mensili per tagliate apprussimatamente l'area induve l'elettrodu hè più altu ch'è u pianu pianu.
5. Quandu l'elettrodu hè cumpletamente rinfriscatu, aduprate l'elettrodu leveler o cutter mensili per cutà a parte cunvexa restante di l'elettrodu.


Tempu di post: 20-Jan-2021