A tecnulugia è i requisiti tecnichi per a stallazione di pavimenti in vinile resistente

A tecnulugia è i requisiti tecnichi per a stallazione di pavimenti in vinile resistente

1 Cunsigliu di u pianu di terra

(1).Esigenze di livellu di basa: Hè cunsigliatu chì a forza di a terra prima di a custruzzione di a piattaforma self-leveling ùn deve esse più bassu di u standard di durezza di cimentu C20.A superficia di a basa deve esse verificata currettamente, è a forza di pull-out in terra deve esse pruvata cù un tester di forza di pull-out in terra per determinà u cuscinu di cimentu.A forza di tensione di u béton deve esse più grande di 1.5Mpa.L'esigenza generale di flatness deve risponde à i normi pertinenti di a specificazione naziunale di accettazione di a terra (a piattezza di a basa di terra autolivellante basata in cimentu ùn deve esse più di 4mm / 2m).
(2).U novu pianu di cimentu deve esse mantinutu per più di 28 ghjorni, è u cuntenutu di umidità di a capa di basa hè menu o uguali à 4%.
(3) Macinate a polvera di a capa di basa, a superficia di a superficia di cimentu debule, macchie d'oliu, slurry di cimentu è tutte e sustanzi chì ponu influenzà a forza di u ligame cù una macina, aspirate è pulite, in modu chì a superficia di basa hè liscia è densu, è a superficia hè libera di sundries, No loose, no tamburi viotu.
(4) S'ellu ci sò strati di basa dannati è irregolari è strati debbuli o potholes irregolari, i strati debbuli deve esse eliminati prima, l'impurità deve esse sguassate, è u béton deve esse riparatu cù cimentu d'alta resistenza per ottene una forza abbastanza prima di procederà à u prucessu di u prossimu passu.
(5) Prima di a custruzzione di l'opere di terra, u livellu di a terra deve esse inspeccionatu secondu l'attuale standard naziunale GB50209 "Codice per l'Accettazione è l'Accettazione di a Qualità di Custruzzione di l'Edifizii in Terra", è l'accettazione hè qualificata.

Pruvate a forza di a terra prova a durezza di a terra prova l'umidità di a terra prova a temperatura di a terra prova a piattezza di a terra

installazione 1

2. Pretrattamentu di u pianu
(1).A macinatrice hè dotata di dischi di macinazione adattati per macinà u pianu in tuttu per caccià a vernice, a cola è altri residui, i terreni rialzati è sciolti, è i lochi vioti.Per i picculi spazii di contaminazione di l'oliu, una cuncentrazione bassa deve esse usata.A suluzione di pickling hè aduprata per a pulizia;per l'inquinamentu d'oliu à grande scala cù a contaminazione seria, deve esse trattatu da sgrassatura, sgrassatura, grinding, etc., è poi custruzzione autolivellante.

(2).Aduprate un aspiratore per aspira è pulisce u pianu per caccià a polvera flottante chì ùn hè micca faciule da pulisce nantu à a superficia, per rinfurzà a forza di ligame trà u revestimentu è a terra.

(3).Cracks sò un prublema chì hè propensu à accade in terra.Ùn avarà micca solu a bellezza di u pianu, ma ancu affettà seriamente a vita di u pianu, perchè deve esse trattatu in u tempu.In circustanze nurmali, i cracks sò pieni di mortar per a riparazione (using NQ480 film d'alta resistenza à l'umidità di resina di dui cumpunenti è sabbia di quartz per riparà e crepe), è grandi spazii ponu esse rinnuvati secondu i bisogni di i clienti.

installazione 2 stallazione 3

3. Base Pretreatment - Primer

(1).U stratu di basa assorbente, cum'è u nivellu di cimentu è u cimentu, deve esse sigillatu è appiccicatu cù l'agente di trattamentu di l'interfaccia multifunzionale NQ160 diluitu cù acqua in una proporzione di 1: 1.

(2).Per i strati di basa non assorbenti, cum'è piastrelle di ceramica, terrazzo, marmura, etc., hè cunsigliatu di utilizà l'agentu di trattamentu d'interfaccia non assorbente NQ430 d'alta resistenza per u primer.

(3).Se u cuntenutu di umidità di a capa di basa hè troppu altu (> 4% -8%) è deve esse custruitu immediatamente, a film NQ480 di dui cumpunenti à prova di umidità pò esse usatu per u trattamentu di prima, ma a premessa hè chì u cuntenutu di umidità. di a capa di basa ùn deve esse più di 8%.

(4) A custruzzione di l'agente di trattamentu di l'interfaccia deve esse uniforme, è ùn deve esse micca accumulazione di liquidu evidenti.Dopu chì a superficia di l'agente di trattamentu di l'interfaccia hè secca à l'aria, a prossima custruzzione autolivellante pò esse realizata.

stallazione 4

4, self-leveling - mischju

(1).Sicondu u rapportu di l'acqua-cimentu nantu à u pacchettu di u produttu, pour u materiale in un bucket di mistura chinu d'acqua pulita, è mischjà mentre versà.

(2).Per assicurà una agitazione ancu autolivellante, per piacè aduprate un trapanu elettricu d'alta putenza è bassa velocità cù un agitatore speciale per a mossa.

(3).Agite l'ingredienti finu à chì ci hè una slurry homogenea senza grumi, poi lasciate riposa per circa 3 minuti, rimudendu una volta di più brevemente.

(4) A quantità di acqua aghjuntu deve esse strettamente in cunfurmità cù u rapportu acqua-cimentu (per piacè riferite à l'istruzzioni di autolivellamentu currispundenti).Agghiuncennu troppu pocu acqua influenzerà a fluidità autolivellante.Troppu riducerà a forza di u pianu curatu.

stallazione 5

5. Self-leveling - pavimentazione

(1).Pour u slurry self-leveling stirred nantu à l'area di custruzzione, è poi scrape ligeramente cù l'aiutu di un scraper di denti speciale.

(2).Allora u persunale di a custruzzione si mette nantu à i scarpi spiciali, entra in u terrenu di a custruzzione, è utilizate un rullu di liberazione di l'aria autolivellante speciale per rotolare delicatamente nantu à a superficia autolivellante per liberà l'aria mischiata in l'agitazione per evità bolle d'aria è superfici pitted. a diferenza di l'altezza di l'interfaccia.

(3).Dopu chì a custruzzione hè finita, per piacè chjude immediatamente u situ, pruibite di marchjà in 5 ore, evite l'impattu di l'uggetti pesanti in 10 ore, è mette u pavimentu elasticu di PVC dopu à 24 ore.In l'invernu, a stallazione di u pavimentu deve esse realizatu 48-72 ore dopu à a custruzzione autolivellante.

(5) Se u cimentu autolivellante deve esse finemente macinatu è lucidatu, deve esse realizatu dopu chì u cimentu autolivellante hè completamente seccu.

installazione 6

6, u pavimentu di pavimentu in vinile resiliente - pre-ponte è tagliu

(1) Ch'ella sia una bobina o un bloccu, deve esse postu in situ per più di 24 ore per restaurà a memoria di u materiale è a temperatura di u materiale hè coherente cù u situ di custruzzione.

(2) Aduprate un trimmer speciale per tagliate è pulisce e bave di a bobina.

(3) Quandu i materiali sò disposti, ùn deve esse micca ghjunti trà i dui materiali di pezzi.

(4)Quandu u rotulu hè stallatu, l'unione di i dui materiali di pezzi deve esse sovrapposta è tagliata, generalmente richiede una superposizione di 3 cm.Attenti à tene à cutà da una volta piuttostu cà più volte.

installazione 7

7, l'incollazione di u pavimentu di vinile
(1) Sceglite a cola è a racla chì sò adattati per u pavimentu elasticu per esse stallatu.
(2).Quandu si mette u materiale di rotulu di pavimenti, hè bisognu di plegà una estremità.Prima pulite a terra è u materiale di vinile torna, è dopu sculacciate nantu à a superficia di a terra.

(3) Quandu si pavimenta u materiale di u pavimentu, girate e piastrelle da u mità à i dui lati, è ancu pulite a terra è a parte posteriore di u pavimentu prima di incolla è incolla.

4.Different glues hannu esigenze differente durante a custruzzione.Per esigenze specifiche di custruzzione, fate riferimentu à u manuale di u produttu currispundente per a custruzione.

installazione 8

8: Pavimentazione di pavimentu in vinile resiliente - scarico, rolling

(1) Dopu chì u pavimentu resistente hè incollatu, prima aduprate un bloccu di sugheru per spinghje a superficia di u pavimentu per u nivellu è spreme l'aria.

(2).Allora aduprate un rullu d'acciaio di 50 o 75 kg per rotulà u pianu uniformemente è tagliate i bordi deformati di u splicing in u tempu è assicuratevi chì tutta a cola hè aderita à u spinu di u pianu.

(3) L'eccessu di cola nantu à a superficia di u pavimentu deve esse sguassatu in u tempu, per ùn esse difficili di sguassà in u pianu dopu a curazione.

(4) Dopu à 24 ore di pavimentazione, fate u travagliu di slotting è saldatura.

installazione 9

9, a pulizia è u mantenimentu di u pavimentu in vinile resistente

(1).I pavimenti di a serie di pavimenti elastici sò sviluppati è pensati per i posti interni, è ùn sò micca adattati per a stallazione è l'usu in lochi esterni.

(2).Per piacè, aduprate a film protettiva di u pavimentu Nafura per pitture u pavimentu elasticu, chì facenu perfettamente chì u pianu sia durabilità, anti-fouling è antibacterial di u pavimentu elasticu, è allungendu l'usu di u pianu.

(3).I solventi d'alta cuncentrazione, cum'è u toluene, l'acqua di banana, l'acidi forti è i suluzioni alkali forti deve esse evitati nantu à a superficia di u pavimentu, è l'arnesi inappropriati è i scrapers sharp deve esse evitati di utilizà nantu à a superficia di u pianu.

stallazione 10

10, L'arnesi cunnessi à aduprà per u pavimentu resistente

(1).Trattamentu di u pavimentu: tester di umidità di a superficia, tester di durezza di a superficia, smerigliatrice per pavimenti, aspiratore industriale di alta potenza, rullo di lana, miscelatore autolivellante, secchio miscelatore autolivellante da 30 litri, raschietto per denti autolivellante, punte, piatto autolivellante sgonfià.

(2).Posa di pavimenti: trimmer di pavimentu, cutter, rigula d'acciaio di dui metri, raschiatore di colla, rullu di pressa in acciaio, macchina di scanalatura, torcia di saldatura, cutter lunare, livellatore d'elettrodi, scriber cumminatu.


Tempu di Postu: Nov-02-2022